بالفيديو أفضل انواع واسعار الاي لاينر 2024 سعر اي لاينر قلم ميبلين طريقة وضع الاي بالملعقه لاينر حسب شكل العين

اي لاينر قلم ميبلين وسعرها بيبقى من 35 جنيه، اما مصحح الحواجب نوع اي برو فهو بسعر 40 جنيه ، والتركيبة الموجودة في الايلاينر الجديد بتخليه يطلع زي جل الايلاينر ، ولما تيجي تمسحيه مش هيتعبك ولا هايسبب وسخ لبشرتك كثير . انواع ايلاينر ، تختلف انواع الايلاينر ، حسب البلد المصنع و الخامه التي لا تسبب ضرر للوجه حيث يحتاج الكثير من الاخوات نوع جيد من الآيلاينر يكون مناسب لكي يحافظ على شكل الوجه تعتبر ماركة كلاسيك من افضل انواع الايلاينر وهو عباره عن قلم و التي أوصت به العديد من خبراء التجميل في الوطن العربي .

رسم ايلاينر ناعم ، اخواتي المتجوزين اخواتي اللي في الجامعه الآنسات اللي بتروح الجامعه الصبح ، بتحب تعمل ميك اب ما يكونش ظاهر قوي او فاقع بس الآيلاينر اللي هاقولك عليه شكل ثاني ، وهقولكم على طريقة جديدة لو عايزة تعملي ميك اب هادي ويظهر جمال عينيكي بس اللي انا هاقول لك عليه دا هيخلي شكلك وشكل عنيكي ثاني خالص .

بالفيديو اسعار الاي لاينر 2024

اي لاينر قلم ميبلين ، مركز جديده نزلت السوق المصري اسمها ديناميك ليكويد وهي مشهوره جدا وسعرها بيبقى من 35 جنيه، اما مصحح الحواجب نوع اي برو فهو بسعر 40 جنيه ، والتركيبة الموجودة في الايلاينر الجديد بتخليه يطلع زي جل الايلاينر ، ولما تيجي تمسحيه مش هيتعبك ولا هايسبب وسخ لبشرتك كثير .

 

رسم ايلاينر بالملعقه

طريقة وضع الاي لاينر حسب شكل العين

https://www.youtube.com/watch?v=eZRwx78Ggq4

ايلاينر ميبلين

طريقة رسم الايلاينر للمبتدئات

والايلاينر هو مستحضر طبي يحيط بالعين ليزيد من جمال العين بشكل اكثر ، وله مش هعرف اسمع كذا ميزة رقم واحد انه بيطيل الأمد لو استخدمتي الجيل ، وفي نوع منه عباره عن قلم ونوع منه عبارة عن سائل .