رقم وكيل اوبر وكريم في الجيزة + ايميل كريم وأوبر العمل مع شركة أوبر

ننشر لحضراتكم رقم خدمة عملاء اوبر وكريم للشكاوي رقم وكيل أوبر في الجيزة وايميل كريم وأوبر (رقم اوبر الموحد مصر )

01227952767
01127070408
01022616477
17شارع ضياء – حسن محمد- الجيزة
1شارع الجزائر القاهرة
1شارع جدة – جامعة الدول  المهندسين
حي النرجس –  منطقة المثتثمرين – التجمع الخامس (الغابات المتحجرة)

اخبار متعلقة برقم وكيل اوبر وكريم في الجيزة بالروابط التالية »

أقرأ ايضــا..

تفاصيل خبر رقم وكيل اوبر وكريم في الجيزة + ايميل محدث بتاريخ اليوم 25-4-2024

الكثير يعتقد انه يمكنه العمل مع شركة أوبر بشكل مباشر! ولكن ذلك ليس صحيح و لان شركة أوبر لا تتعامل مع افراد بشكل مباشر فى حالات طلب العمل مع السائقين. ولكن يكون ذلك عبر مكتب شركاء أوبر وهو المسؤول عن انهاء اجراءات العمل الخاص بالافراد الراغبين فى العمل بسيارتهم.

اين يقع مقر شركة أوبر فى مصر ؟

 

يقع مقر شركة أوبر Uber فى المبني اليوناني داخل الجامعة الامريكية فى القاهرة بميدان التحرير. وهو المقر المختص بتلاقي الشكاوي و الاقتراحات.

 

التطبيق بيقدم لك عدد من الخيارات اللي بتسهل عليك تقديم الشكوى، زي مشكلات رسوم الأجرة، أو فقد المتعلقات، أو مشكلات السائق والعربية، أو مشكلات خاصة بالطريق لما بتفتح أي خيار منهم هتلاقي نموذج صغير باللغة الانجليزية عن تفاصيل الشكوى، وفي نهايته هتلاقي  Submit علشان تبعت الشكوى.

كمان يقدر المستخدم يبعت رسالة خاصة فيها تفاصيل الشكوى أو المشكلة اللي اتعرض لها من خلال خدمة الرسائل اللي بتقدمها الشركة من خلال صفحتها الرسمية على الفيسبوك.

كمان تقدر تتوجه للمقر الرئيسي للشركة بالقاهرة في المبنى اليوناني بالجامعة الأمريكية، شارع محمد محمود، ميدان التحرير، من السبت إلى الخميس من الساعة 9 صباحًا وحتى 4:30 عصرًا.

رقم هاتف شركة كريم  شركة كريم:

بيقوم المستخدم بفتح التطبيق من تليفونه بعدها يضغط على الإعدادات، وبعدها يختار الإبلاغ عن مشكلة، بعد كده يختار المستخدم واحدة من المشكلات اللي بتتعلق بالسائق أو السيارة أو فقد المتعلقات، وبيقوم بكتابة كل اللي اتعرض له بالتفصيل، وممكن يرفق من صورة إلى 3 صور بحد أقصى لتوثيق المشكلة.

ايميل “كريم وأوبر”.

كمان ممكن تقديم الشكوى من خلال البريد الإلكتروني  go@careem.com

كمان تقدر تتصل برقم خدمة العملاء “0238272828”.

ختاما، ,في نهاية المقال نود ان نشير الى ان هذه كانت تفاصيل خبر رقم وكيل اوبر وكريم في الجيزة + ايميل كريم وأوبر العمل مع شركة أوبر وتم نشره لتعم الفائدة، ونرجو أن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكاملة عن هذا الخبر .