اسعار فلاتر تانك 3 مراحل في مصر 2019 أفضل نوع فلتر تانك 5 مراحل و7 مراحل بشمعة تكفي لـ 6 شهور وسنة كاملة قابلة للتغيير بمفتاح سهل الفك والتركيب

أسعار فلاتر المياه 2019 ، اسعار فلاتر المياة فى مصر 2019 ، أسعار فلاتر المياة جميع الأنواع في مصر 2019 ،أسعار فلتر تانك فلاتر 3 – 5 – 6 – 7 مراحل في مصر 2019 عايز تشتري فلتر وخايف من الأنواع المضروبة اللي مالية السوق ، على رأي المثل اللي بيقول إسأل مجرب ولا تسأل دكتور ، أنا شخصياً مجرب فلتر تانك 3 مراحل وكان عندي مشكلة كبيرة في المية سواء في ريحتها أو لونها واللي بيتسمى “عكرالمياة” والحمد لله كل المشاكل دي اختفت بعد ما اشتريت فلتر تانك من أحد التوكيلات الرسمية .

سعر شمعات فلتر تانك،

تباع شمعات فلتر تانك الثلاثة بسعر 60 جنيه ، وهناك نوع أصلي من الشركة ممكن السعر يزيد 10 جنيه على كل واحدة ، ليكون سعر الثلاثة 90 جنيه

عيوب فلتر تانك 3 مراحل،

هذه آراء بعض العملاء وليس رأي الموقع

[highlight color=”yellow”]”تجربه سيئه مع فلتر تانك اشتريت فلتر تانك خمس مراحل وبعد ان قام الفنى بتركيبه وجدت تسريب للمياه من شمعه الكربون قمت بحله والتوجه الى مكان الشراء واستبدلته وقمت بتركيب الفلتر الجديد لأجد التسريب من نفس الشمعه وعلى ما يبدو انه عيب فى تصنيع هذا النوع وغدا سأقوم بحله وارجع الى معرض البيع فى محاوله لاسترداد ثمنه ويبدو ان محاولتنا لشراء منتج مصرى ستصيبنا دائما بالاحباط “[/highlight]

[highlight color=”yellow”]”إشتريت فلتر تانك 7مراحل يوم 5 ديسمبر وركبته وبعد 4 أيام بالضبط ( الفلتر ما بيجبش مياه) فصلته واتصلت بالشركة ، أكتر من مرة والرد الفلتر يقولوا خارج الضمان ليه علشان مش الشركة اللى ركبته طيب والحل ايه ( رسم زيارة 125 ج + فلتر المرحلة الرابعة ب 392 ج + 200 ج علشان ندخلك الضمان تانى ) لو الانسداد ده من التركيب ماكنش اشتغل 4 ايام لكنه طبعا (عيوب صناعة) والمشكلة فى انهم يطلبوا منك كمان حوالى 700 ج يعنى الفلتر يعتبر ب 2199+700 =2900 ج ويا ريتة اشتغل”[/highlight]

رقم تليفون شركة تانك للفلاتر بمصر،

للمبيعات و خدمة عملاء فلاتر تانك الخط الساخن 16016.

اسعار فلاتر المياه فى كارفور 2019،ويعد كارفور الوجهة الأساسية لمريدي شراء فلتر تانك ، حيث تقدم شركة تانك للمتعاملين مع كارفور تخفيضات هائلة في الأعياد والمناسبات ، وتحصل كارفور على عروض متجددة يومياً بل وأسبوعيا على الفلاتر .

فلتر تانك 7 مراحل بالتقسيط ، وتقدم العديد من محلات الأجهزة الكهربائية بشارع عبدالعزيز في القاهرة باعتباره أقوى سوق لتجارة الاجهزة في مصر ، تخفضيات كبيرة وخدمات التقسيط في فلاتر تانك ، حيث لا تقدر الكثير من الأسر على الدفع بالكامل مما تضطر هذه الأسر إلى الشراء بالتقسيط على أشهر ، وأحياناً لسنوات .

ذلك حيث تقدم تانك مجموعة من الحلول المبتكره لفلاتر تنقية المياه مصنوعة من أجود الخامات المخصصة للإستخدام مع الأكل و الشرب و المعتمدة من وزارة الصحة المصرية و منظمة FDA العالمية – فلتر مياه 3 مراحل, فلتر مياه 5 مراحل, و فلاتر مياه 7 مراحل RO .

سعر فلتر تانك 7 مراحل 2019، 

سعر فلتر تانك 3 مراحل 2019،

سعر فلتر تانك 5 مراحل 2019،

اسعار فلاتر المياه تانك :

سعر تانك فلتر مياه 3 مراحل بسعر 330 جنية مصري.
سعر تانك فلتر 3 مراحل بسعر 345 جنية مصري.
سعر تانك باور فلتر مياه 3 مراحل بسعر 350 جنية مصري.
سعر تانك باور فلتر مياه 3 مراحل +2 شمعة بسعر 369 جنية مصري.
سعر تانك فلتر مياه اكسترا بيور + 2 شمعة بسعر 378 جنية مصري.
سعر تانك الترا بيور فلتر مياه 5 مراحل بسعر 524 جنية مصري.
سعر تانك فلتر مياه الترا بيور 5 مراحل بسعر 528.99 جنية مصري.
سعر تانك باور فلتر مياه 7 مراحل بسعر 1975 جنية مصري.
سعر تانك فلتر مياه بيور بلس ار أو 7 مراحل بسعر 2149 جنية مصري.

بالتوفيق ، وللبحث عن أفضل سعر فلتر تانك في مصر ، من خلال موقع سوق كوم أو موقع فلاتر تانك ، وذلك عبر الرابط التالي.

اترك تعليقًا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.